Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Κύκνειο Άσμα


Αγαπημένοι μου φίλοι, έφτασε η στιγμή όπου αυτό το ιστολόγιο έκανε τον κύκλο του. Έπειτα από τέσσερα χρόνια ζωής και κρατώντας μια γενική θεματολογία ήρθε η στιγμή όπου δεν έχει κάτι άλλο να προσφέρει. Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε με κάποιο σκοπό σε μια περίοδο της ζωής μου η οποία μόλις τελείωσε και γιαυτό θεωρώ ότι πρέπει μαζί της να τελειώσει και το ιστολόγιο. Είναι σίγουρο ότι εγώ σαν μπλοκερ θα συνεχίσω να υπάρχω και να κινούμαι στο χώρο. Είναι πολύ πιθανό κάποια στιγμή να δημιουργήσω ένα καινούριο ιστολόγιο με φρέσκο αέρα και διάθεση.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους διάβαζαν το Θεσσαλοτίποτα αλλά και όσους σχολίασαν και συμμετείχαν στις συζητήσεις. Μέσα από το ιστολόγιο αυτό γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους με τους οποίους αντάλλαξα απόψεις σε πρωτοφανή επίπεδα για τα ελληνικά δεδομένα. Θεωρώ ότι φτάνοντας στο τέλος του έχω βγει, πνευματικά, κερδισμένος.

Οι αναρτήσεις και τα σχόλια θα παραμείνουν ανοιχτά για οποιοδήποτε πέσει "καταλάθος" πάνω τους.

Τέλος

5 σχόλια:

  1. Χαίρε φίλε Saq! Σ´ ευχαριστούμε για όλα!!! Καλύ τύχη στη μετέπειτα πορεία σου. Σύντομα θα ακολουθήσουμε κι άλλοι.

    Πολλές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε έξοδος είναι μια νέα αρχή! Θα σε περιμένω στη γωνία...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παραδέχομαι τους ανθρώπους που μπορούν να καταλάβουν πότε ένας κύκλος τελειώνει για να αρχίσει ένας καινούργιος!
    Ειλικρινά χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα, σ'ευχαριστώ για κάθε βοήθεια που μου προσέφερες, όταν στην ζήτησα και για τις ωραίες συνομιλίες που είχα μαζί σου τρία χρόνια σχεδόν τώρα.
    Καλή τύχη φίλε μου Saq

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...