Παρασκευή 25 Απριλίου 2008

Ωραία που είναι η Ελλάδα!

Αυτό που πάντα μου άρεσε σ’ αυτήν τη χώρα είναι η απίστευτα μοναδική γεωγραφική της θέση. Πανέμορφα νησιά και θάλασσες, φανταστικές παραλίες, βουνά και όρη με πανέμορφη βλάστηση και γραφικότατα χιονισμένα τοπία. Επίσης, ας μην ξεχνάμε την ίση μοιρασιά μεταξύ μέρας και νύχτας, καθώς και το απόλυτο χειμώνα-καλοκαιριού.

Όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα με κάνουν να πιστεύω ότι πολλές είναι οι χώρες που θα ήθελαν να βρίσκονται εδώ. Για παράδειγμα η Ολλανδία είναι μια χώρα τελείως επίπεδη, κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, με χαμηλές θερμοκρασίες στη μεγαλύτερη διάρκεια του χρόνου, στη Σουηδία το καλοκαίρι νυχτώνει στις έντεκα το βράδυ και το χειμώνα στις τρεις το μεσημέρι, και να μην ξεχνάμε χώρες όπως η Γερμανία και η Αυστρία, οι οποίες κάθε χρόνο έχουν να αντιμετωπίσουν πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και χιόνια.

Βλέποντάς τα όλα αυτά, αισθάνομαι υποχρεωμένος, σε κάθε ρουφηξιά φραπέ που πίνω, να ευγνωμονώ τον Κύριο που με έκανε Έλληνα και με τοποθέτησε σ’ αυτή τη χώρα!

Ονειρεύομαι λοιπόν, ότι καθημερινά μπορώ να ξυπνάω και να πηγαίνω ήρεμος στη δουλειά μου χωρίς να χρειάζεται να ακολουθήσω με την μηχανή κάποιο λεωφορείο, ή μια βρωμερή σκουπιδιάρα που θα αφήνει πίσω τις κηλίδες σκουπιδόνερων και αέρα βρώμας. Μπορώ να απολαμβάνω τον ωραίο καιρό και την φύση χωρίς να είμαι εγκλωβισμένος σε οκταόροφα τσιμεντένια τέρατα με κάκιστη αρχιτεκτονική χωρίς πεζοδρόμια και αμέτρητα τετραγωνικά μέτρα παράνομα (και παράλογα) χτισμένα, μην έχοντας πράσινο ούτε σε ζωγραφιά.

Φαντάζομαι, ότι καθημερινά μπορώ να ξυπνάω και να πηγαίνω στη δουλειά μου, χωρίς να βρίζομαι με διάφορους τύπους που τους έχουν σπάσει τα νεύρα και ακόμα δεν ξέρουν τι τους φταίει. Ότι όλα στους δρόμους είναι τέλεια, τα αυτοκίνητα είναι λίγα και υπάρχουν θέσεις πάρκινγκ για όλους που έχουν δουλειά (ή διασκέδαση) ,τα λεωφορεία είναι στην ώρα τους και ο κόσμος κινείται με αυτά γιατί εξυπηρετείται πιο γρήγορα και εύκολα. Από την άλλη, εγώ πηγαίνω στη δουλειά μου για να παράγω έργο, να πουλήσω την εργασία μου και να αμοιφθώ γι’ αυτό, όχι για να τα ξύνω οκτώ ώρες με μοναδική μου σκέψη πότε να σχολάσω, ώστε να πάω στο τσιμεντοκωλόσπιτό μου, να συνεχίσω τη μίζερη ζωή μου, δηλαδή να δω λίγο (πολύ) ακόμη τηλεόραση!

Όλα αυτά σε αυτήν την πανέμορφη χώρα όπου οι αρχαίοι ημών πρόγονοι γαμούσαν (για να μην ξεχνάμε και την ιστορία μας αφού μόνο αυτό έχουμε να χαιρόμαστε),

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΕ!!!!

1 σχόλιο:

  1. Πολλά ακούγονται πως ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος θα γίνει για το νερό ή για το φαγητό...Μπα!Εγώ πιστεύω θα γίνει για το πάρκινγκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...