Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Mεγέθυνση εικόνας με το ποντίκι

Σε αυτή την ανάρτηση φίλοι μου σας έχω ένα υπέροχο κολπάκι για τις φωτογραφίες σας. Για να καταλάβετε για πιο πράγμα μιλάω βάλτε το δείκτη του ποντικιού σας πάνω στην  φωτογραφία.








Για να μπορείτε να το κάνετε αυτό και στις δικές σας φωτό, πρέπει να κάνετε το εξής.

Συνδέεστε σο μπλογκ σας και πηγαίνετε στο διάταξη-->επεξεργασία html. Πατάτε ctrl+f και βρίσκεται το και αμέσως πρίν από αυτό επικολλούμε τον παρακάτω κωδικό


και το αποθηκεύουμε.

Τώρα, κάθε φορά που κάνουμε μια ανάρτηση και θέλουμε να ενεργοποιήσουμε τον κωδικό, ανεβάζουμε την φωτογραφία με τον κλασικό τρόπο στο μπλογκ μας, πηγαίνουμε από το ΣΎΝΘΕΣΗ στο Επεξεργασία HTML και στη θέση της φωτογραφία που μοιάζει κάπως έτσι


επικολλούμε τον κωδικό

σε αυτό το σημείο που φαίνεται παρακάτω ανάμεσα από τα μαρκαρισμένα με κίτρινο γράμματα


το δημοσιεύετε και είναι έτοιμο.

8 σχόλια:

  1. Τι έγινε ρε παιδιά; Κανείς δεν εντυπωσιάστηκε απο το καινούργιο κολπάκι του Saq? Σαν να δυσκολεύουν τα κολπάκια σου φίλε μου και έχασαν όλοι την μηλιά τους...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι εντυπωσιακό τέχνασμα και μάλιστα όταν θέλεις να μεγεθύνεις κάποια... απόκρυφά της φωτογραφίας.
    Δύσκολο δε φαίνεται να είναι... θα το δοκιμάσω στην επόμενη ανάρτηση.
    Ευχαριστούμε Saqis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν άντεχα και το δοκίμασα στον άπιστο Θωμά!
    Εκπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kariatida62
    Xαχα, δεν νομίζω να δυσκολεύτηκε κανένας, απλά αυτές οι αναρτήσεις δεν σηκώνουν πολλά σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. JamanFou
    Έτσι είμαι και εγώ, αν μου μπει κάτι στο μυαλό δεν μπορώ να περιμένω!

    Το είδα που το έκανες όντως εκπληκτικό, ειδικά όπως λες όταν θες να δεις κάποια σημεία σημεία που αλλιώς δεν θα τα έπερνες χαμπάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω παντως με το κολπο αυτο ειδα χωρις δυσκολια τον..Saq στη παραλια με καπελλακι να διαβαζει εφημεριδα! :)
    Αυτο που μενει να μας πεις ειναι ποιος/α ειναι διπλα ξαπλωμενος/η; ;PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Elva
    Με κάποιες φίλες μου ήμουν μωρέ, για μπανάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...