Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Εγώ!

Φίλοι μου, επειδή αρκετές φορές, σε σχόλια και e-mail, έχει γίνει αναφορά στην ιδιότητά μου ως φυσικός, θα ήθελα να κάνω σαφή κάποια πράγματα σε όσους διαβάζουν τις αναρτήσεις μου και μπαίνουν στον κόπο να σχολιάζουν, αλλά και σε όσους είναι για μένα, αλλά με θεωρούν κι αυτοί, παρέα τους.
Καταρχήν, πιστεύω ότι η δύναμη των απόψεων του καθενός καθώς και η βαρύτητα της ορθότητας του λόγου του δεν εξαρτώνται από τις σπουδές του ή το επάγγελμά του αλλά από την μόρφωσή του, που συνεπάγεται γνώσεις και πνευματική καλλιέργεια. Το ψευδώνυμό μου δεν το επέλεξα επειδή έχω σπουδάσει φυσικός αλλά λόγο της αγάπης μου για την φυσική, από το δημοτικό ακόμα, αλλά και λόγο του θαυμασμού μου στο πρόσωπο του Νεύτωνα σαν επιστήμονα. Επίσης, επειδή, ο Νεύτωνας ήταν ένας άνθρωπος ο οποίος καταπιάστηκε με ένα ευρύ επιστημονικό φάσμα (φυσικής αλλά και μαθηματικών) και δεν έμεινε εγκλωβισμένος στην αναζήτηση ενός μόνο πράγματος, ασχολήθηκε, δηλαδή, με πολλούς κλάδους, ακριβώς όπως κάνει (και αναγράφεται στην επικεφαλίδα) και το παρόν μπλογκ, θεώρησα ότι αυτό το ψευδώνυμο θα ταίριαζε. Το επάγγελμά μου σχετίζεται με την φυσική και τις φυσικές ιδιότητες των πραγμάτων (όπως και πολλά επαγγέλματα άλλωστε), αλλά απέχει μακράν από αυτό του κλασικού φυσικού.
Επειδή, λοιπόν προσβάλλομαι απίστευτα σαν προσωπικότητα όταν δίνεται βάρος στην γνώμη μου επειδή με περνούν για φυσικό, επειδή θέλω η γνώμη κάποιου να μετράει λόγο ορθότητας και όχι λόγο θέσεως, επειδή δεν θέλω να κοροϊδεύω κανέναν και για να μην αναγκαστώ να αλλάξω ψευδώνυμο, που είναι πολύ πιθανό, ξεκαθαρίζω ότι ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΦΥΣΙΚΌΣ.
Για όσους διάβαζαν ή και σχολίαζαν δίνοντας βάση στην ιδιότητα του φυσικού καλύτερα ας με διαγράψουν. Μπορεί ακόμα και σήμερα να διαβάζω φυσική, πολλές φορές και του γυμνασίου για να θυμηθώ κάποια πράγματα, ή να περιπλανιέμαι στο ίντερνετ σε σελίδες περί φυσικής, αλλά δεν έχω τις γνώσεις ενός φυσικού. Προτιμώ, λοιπόν, να τα γράφω και να τα διαβάζω μόνος μου παρά οι αναγνώστες μου να δίνουν αξία σε αυτά που διαβάζουν στις αναρτήσεις μου αλλά και αυτά που σχολιάζω εγώ στις δικές τους, λόγο επιστημονικής ιδιότητας. Η παρούσα ανάρτηση έγινε λόγο, κάποιων παλαιοτέρων, αλλά και, ενός πρόσφατου αφανούς συμβάντος που με στεναχώρησε και παρόλο που δεν έγινε εκούσια κολλάει τέλεια με την προηγούμενη ανάρτηση. Είμαι κατηγορηματικός:
Η ΜΌΡΦΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΌΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΕΊΡΑ ΓΝΏΣΗ. ΜΟΡΦΩΜΈΝΟΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌΣ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΠΤΥΧΊΑ.- Τελεία και παύλα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...